Het ouderportaal is ontwikkeld om informatie te delen over de opvang van uw kind(eren . U kunt via het ouderportaal:
- Het opvangrooster van uw kind zien;
- Extra opvang aanvragen of aanvraag wijzigen:
- De activiteiten van uw kind zien (logboek);
- Berichten sturen naar de medewerkers van de kinderopvang;
- Foto’s van uw kind zien;
- Een wijziging in uw gegevens doorgeven;
- Documenten inzien en downloaden.
Daarnaast heeft Kidsadmin een eigen ontwikkelde, mobiele app voor iOS en Android toestellen.
Inlog ouderportaal:
Via deze link komt u bij het inlogscherm. Hier kiest u in eerste instantie “wachtwoord vergeten”. Na het invoeren van uw e-mailadres (het adres dat ook bij ons bekend is), ontvangt u in de mail een link waarmee een nieuw wachtwoord gekozen kan worden en waarna u kunt inloggen. Binnen het portaal gaat u dan naar “planning” en rechts staat dan “extra opvang”. Daar klikt u op. Vervolgens kunt u de gewenste datum invoeren, de tijd en de locatie en eventueel een opmerking (dit laatste is niet nodig). Daarna kunt u de aanvraag bevestigen.
Let op: Opvang aanvragen dient u per kind afzonderlijk aan te vragen